Firmaevents

Vi hjælper hjertens gerne med hyggelige rammer og professionel service til firmaevents og kommercielle arrangementer.

Hvadenten I skal holde årets julefrokost, produktlancering, seminar, workshop, messe, firmafest eller andet, kan vi i Transformerstationen levere en samlet løsning med fx billetkonrol, bemandet garderobe, kok og serveringspersonale, barpersonale, opvasker, teknisk support til projektor, lyd- og lysudstur, oppyntning/klargøring, nedtagning og rengøring og forskellige husorkestre og/eller DJ.

I Transformerstationen i Valby er det muligt at kombinere flere lokaler, herunder Maskinsalen (125 m2), Stuen (70 m2), Refugiet (50 m2) og udendørsområderne; Tagterrassen (80 m2), Haven (300 m2) og Gården (200 m2) for at opnå det ønskede areal og perfekt afstemte rammer ift. antal gæster og event-type.

Billeder af lokalerne

Maskinsalen på 100 m2 med tilhørende 25m køkken, handicapvenlige toiletforhold og direkte adgang til 80 m2 tagterrasse. Salen har egen udvendig rampe til nem load in/out af grej og evt. flightcases med musikudstyr o.a.

Mere info

Laver dit firma events, som kan have offentlighedens interesse, som fx en messe med økologiske vine, en ølfestival for mikrobryggerier, et vintage-loppemarked, et show-room event, en intimkoncert eller noget helt sjette, kan Kulturbyen (som ejer og driver Transformerstationen) også assistere med selve billetsalget og markedsføringen arrangementet.

Vi tager gerne ansvaret for afviklingen af jeres event fra A til Å, men det er naturligvis jer der bestemmer, om der er del-elementer I selv ønsker at stå for og hvilke opgaver I gerne vil have os til at klare.

Send os en mail på booking@kulturby.dk og beskriv så præcist som muligt, hvordan jeres drømmescenarie ser ud.
Vi vil bl.a. gerne høre:

  • Hvilken type arrangement drejer det sig om?
  • Ca. hvor mange gæster, vil deltage?
  • Hvilke(t) af Transformerstationens lokaler I forestiller jer kunne passe til arrangementet?
  • Hvor mange gæster forventer I vil deltage?
  • Hvilke mulige datoer I har i kikkerten?
  • Hvilke services og evt. personale ønsker I, at vi skal håndtere?
  • Kontaktinformationer på den event-ansvarlige, som vi kan skrive og ringe til med uddybende spørgsmål.

Herefter skræddersyer vi et uforpligtende tilbud til jeres virksomhed.

I er selvfølgelig også meget velkomne til at ringe med enhver form for spørgsmål. Vi træffes alle dage fra kl. 9.00 til 17.00.
Telefonnumrene finder I her: Transformerstationen.dk/kontakt

Vi glæder os til at høre fra jer! ‬